onsdag den 5. februar 2014

Bullshit blogger?

Indrømmet. Det er med blandede følelser og med semi-splittet sind, at jeg kaster mig ud som blogger (fra Vejlefjordbroen) og ud i et socialt medieret vand fyldt med samtids-selvsnakkere og selfies ... blot for at publicere en masse ligegyldigt bullshit?

For det siger, livsstilsekspert Christina Feldthaus i Poli (artikel om privatliv 24/1-14), at det meste er. "Ligegyldigt bullshit" der formodentlig burde forblive privat, men som bliver offentligt. 

Og af frygt for at blive en bullshit blogger har jeg virkelig gjort et forsøg på at klemme min introverte side ind foran min ekstroverte (narcissistiske) og modstå trangen til at blogge, til at joine den "selviscenesættende glansbilledoverenskomst", hvor grimheder som rødvinsforfald, partneruduelighed og andre eksistentielle kriser IKKE bliver flashet ... måske kan jeg rent faktisk ændre på det? Ingen billeder af glans(!) fra min privatsfære og hjemlige matrikel. 

Tænker at nu hvor beslutningen er taget, nu hvor 
behovet var for stort, nu hvor bugen er blottet, så kan jeg kun håbe på at blive en rimeligvis begavet blogger fremfor en bullshittet og bedugget.

Blog u never know ...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar