tirsdag den 4. marts 2014

Men jeg er dog født ...

Synes det her står rimelig tit i mit horoskop i efterhånden rimelig mange år: 

"(...) Det er heller ikke usandsynligt, at du vil føle dig uretfærdig behandlet. Tag det venligst som en lærdom til en stor personlig udvikling, som du får glæde af fremover." 

Jamen, jeg glæder mig da ... jeg må blive en stor og veludviklet person til sidst?! Og jeg håber, at udviklingen ikke bliver så indviklet, at den bliver afviklet, inden jeg føler mig rigtig udviklet!

Jeg kunne formodentligt få et større, mere helstøbt billede af min såkaldte udvikling, hvis jeg fik lavet mig et personligt horoskop?!

Men det må blive ved drømmen. For det kræver et fødselstidspunkt. Og min mor "kan da virkelig ikke huske, hvornår jeg er født". 

Nej, nej bevares. Med seks børn må man regne med, at der forsvinder en formalitet hist og her. 




... Men far var chauffør, så meget ved vi da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar